14.12.11

he is my true man. and i love him.

salam. satu persatu dugaan datang menduga hati.. yes, rasa bersalah terhadap keluarga, dari minggu lepas lagi... macam2 yg terfikir yg tak dpt diluahkan.. harap2 dengan menulis dsini sedikit sbanyak memberi ketenangan..

bila hati resah, nk buat apa pon serba tak kena kan. itulah yang terjadi to me sekarang ini. last weekend was my cousin's engagement day. ntah apa punya kalut, sbb busuk hati sgt tanak someone to join the event (u know who ainilfatiha), aka against ayah's order, kembara yg menjadi mangsa. on that dot jugak tyre bocor sbb me drive langgar besi ceracak yg tah mana datang pon x taulah. serious menyesal sgt time tu jugak sbb lawan ckp ayah.. rasa mcm Allah byr cash sbb degil bajet dah besar sgt tanak ikut cakap ayah. nak tanak kna gak mintak org tu (org yg kalo boleh mmg sy tanak jmpe) dtg bg bantuan. malu tayah nak cakap lah. malu dengan ayah tu yg paling tak boleh dbendung. smpi kt event tu mmg x sanggup nk pandang muka ayah. rasa bersalah wehh! kembara mmg dah kna sadai jela kat tepi jalan kn. after event, mmg plan asal me yg nk g tukar tayar ape bagai. ayah dgn baik hatinya pergi kt tmpt kejadian n p buatla apa yg ptut dgn kembara tu. sy ayh suruh stay je kt event tayah buat pape. gile sebak. ayh cool je wlaupon sy dah menyusahkn dy n b4 tu mlawan lg ckp dy. owhh, that's why i love u ayah!

my mom was hospitalized last sunday and i cant accompany her till night sbb rush balik uia. nmpk mcm anak derhaka je kan??. yes, mmg itulah yg sy rsa. feel guilty yg tak terhingga!.n td bila pergi ziarah mak, nmpk dy dah bole senyum makan borak rancak kemaen,tidur sekatil barang sejam dua, i da lega. mom is getting better. Alhamdulillah. x sabar nk tggu mak discharge. bia mak rehat kat rumah je.

since kembara da jahanam, ayah lent me his fav car named Micheal (maikel). i know he loves maikel sooo much! kadang2 rasa dy syg maikel lg dr anak2 dy! *sigh. maikel is a sporty lowed German white car berbintang tiga plat no jck69. i never touch maikel before and nobody was!. only ayah can touch the car. but he lent it to me! what a precious moment kan sbb bole drive maikel!. believe me i cant even exceed 100km/h pon d highway sbb takut maikel calar ke rosak ke hape ke.. sbb mmg takut!. kalau kete lain mmg lenjan saje. tp maikel lain. mgkn sbb tau he is my dad's fav car kot. but this is not the real story. the story is i was about to get an accident with maikel in front of ayah!!!.

this was happened in front of pantai hospital klang. dekat traffic light kalau ke kiri ke sg udang, kanan ke lebuh turi, depan balik klang belakang ke pelabuhan klang *if im not mistaken. kt tepi jalan yg besar ada side jalan kecik and u have to cross that jalan kecik in order to go to a petrol pump.  balik dr hospital, i drove maikel, ayah drove wjh, sister drove mbj,  we both stop to isi minyak n ayh lead us. and i was sooo carelessly drove maikel nak melintas jalan without notice yg ada another car yg lalu jln tu. ALMOST ye maikel nk kiss that old chinese tu pnya unser! owh damn it! ayh da sure2 nmpk dgn mata kepala dy sendiri how careless i was at that time. he smile je dr jauh n ask me to park the car. grrrr... shaking beb! dah dpt rasa penampar ayh kat muka dah! mati r kalo maikel calar, serius im gonna die that night!. n fortunately TAK CALAR pon even a single crash!. hahahaha!, owh im not that happy pon sbnrnya that time!.shaking lagi kot till now!. sy kluar kete mmg da bgenang dah tunggu bjurai je airmata mahal nih. get ready je nk dpt makian dr ayh.. lucky me, ayah x marah ponn. fuhh, lega. singgah papa tomyam. sy snyp jelah dah. nervous td x hilang my dad question me 'still nervous lg ke?' smbil usap2 belakang badan! haaa, dy pujuk lah tuu.. hahaha..

ayah oh ayah.. i almost spoil everything td. i da jahanamkan kembara last week. i disobeyed u. i cant take turn to lawat mak everyday with teha mcm sy sorg je lah kan yg ada kerja kt dunia ni. and i almost hurt maikel! u bole chill me out just like that?. just like nothing happened?. seriously i feel guilty! how can i say sorry to him? how can i pay everything to him?. and now i get the answer. thats why u r a father. thats why Allah gives u to me as father. i truly love u ayah. u r my true man who can be with me everytime phisically and emotionally, not simply blame me without understand me. i need u always be with me and love me like nobody else!. thank to Allah to give him to us as father.

p/s: i give u a chance but u never dare to take it. tonight i just realized that no man can love me like ayah does. no single man including u! u r are away when i really2 need u. u only come just for me to satisfy u. well, enough said. have a good days ahead. kbai. salam.