26.5.11

saya mahu mixer~

sangat rindukan mixer saya.. dia sudah rosak..yg ada cuma oven yg kesorangan..tanpa mixer, pincanglah oven saya tu.. nama oven tu joey sbb dy kaler putih.haha (x pasal2).. mixer yg rosak tu nama dia rita sbb dy ade bunga2 pink kecik2 sbg hiasan..tp dia suda rosak.. raya pon suda mahu dekat.. ala, kalau x raya pon saya stil salu guna rita ape..sbb tu dy rosak kot..sbbkan rita da rosak, saya pon da jarang mencurahkan bakat..nownie gian for baking again, nak2 tgk adek saya si ainil fatiha senget tu buat kek bentuk pelik2..hahaha!..huu... TOLONG BAGITAU MAK AYAH KITA YG SAYA MAHU MIXER BARU!!.YES, MAHU!!.sila bagi sbgai hadiah hari jadi~

(gile punya merepek)

nk yg ni je tau..yg lain tanak!..kaler ni jugak..if btul2 dpt, mmg xkan mintak lain dah (atleast for 2 weeks jela kot..ngeh3)

No comments:

Post a Comment