19.5.11

a precious call~

hye.. nothing much to say..cuma mahu mengimbau kenangan sekolah dulu2 kala..to be specific, when i was in mrsm muar..gitew!.hahaha

received a phone call this evening... from a friend of mine.. he is the best male friend i have so far from this school.. x sonok mna pon skola situ nak2 kalo the whole year tu asik gado je ngn classmate (to be specific: u! the bajet biskut!.hahaha) tp, si budak panjang sorg ni, dy je yg always cool dgn kita.. org marah ke, org usik ke senyap je..bgus la kau ni..haha.. aku x pnh nmpk kau marah, kau bengang tu salu lah..kau flirt tu aku salu nmpk..haha..kau bukan budak hingusan, nmpk je nerd tp dlm diam, mcm2 kau nk buat..teettt!. aku simpan cite2 yg itu abb aku tau ape yg ko salu buat ye time skola dulu..lalalala~
i was driving when i received his phone call. mula2 igt just wanna hv a little chat. mcm salu2 tu.. then he kept asking questions.. soklan demi soklan.. i did asked him in one shot 'lama da x cntct, msj pon x..taula da bz..da x igt da ye?.rindu pon x?' haha.. sgt laju mulut ini ye btanya soklan2 klaka.. dgn selamba dy jwb 'hahaha ntahla..nape ye x cntct?.xtaula..dah tu nape kau x cntct aku dulu??' zass! hnya mmpu jwb 'entahla aku pon xtau' lalala~

u r going to germany ya for praktikal this coming july.. n i feel like following u.. u ckp accomodation da free, housing da ready, mkn minum u bole support, cume carik tix pergi je.. gagaga~ sangat ye kamu!. mahu aku jd org gaji kamu d sana ye?. alasan dy 'sana semua kafir. kau tlgla jaga aku..dpt jaga aku pnya smbhyg jumaat pon jadikla' hahaha..arep2..kamu sgt klaka yet sgt comel!..aku tau..hurm..borak lagi2 n lagi n i replied him 'bole2, ak mmg nk ikot..sila bw aku..nnt aku jga kau..ak masak utk kau sume..no hal la arep.haha' dgn selamba dy tnya 'ko mmg pandai masak ye?. btul2 pandai ke ni?.hurm,aku suka aym masak merah, boleh mskkn utk aku ke kt sana nnt?' hahahaha~ kan??.aku da ckp kau st comel..sila sponsor tix aku pegi balik then aku rela jd baby sitter kau kt sna nnt yeh..huu..

sonok sbnrnya bila kita tngh sunyi, then kite tahu masih ada hamba Allah yg sayangkan kita..aku tak sunyi da.. n i realised yg i do hv friends yg really take care of me.. puas!.aku tanak pape da..mereka2 yg memahami sntiasa ade dgn aku.. i did asked him ' chop, ur birthday da lepas ke blom?. 13 may kan?. da lepas la kan?.sorry sbb x wish!..huk2' dy replied 'blom la awe..blom lg.. today is my mom's birtday.haha..ur birthday 21april kan awe? c, aku igt lagi!.haha..' n i asked him 'kalau igt nape x wish aritu?.selamba je x wish kan..haish' n he replied 'yeke x wish? rase mcm dah..hahaha..' moralnya, ak x kesah pon kau wish ke x asalkan that particular date tu kekal segar dlm ingatan kau..haha

n to my dearest mohd arif, im deeply n truly n honestly miss u. i do missing u.. n when ur name appeared on the screen, i realized that u r always with me, dr dulu lagi, always! ..my disappearance is my fault, we lost contact skjp, still this is my fault sbb aku leka sgt dgn urusan personal yg tah ape2 tu.. sibuk nk kejar bulan yg xkan jatuh ke riba sedangkan aku masih ada kwn2 yg truly care bout me..thnx alot.. we'll keep in touch again ye pasni..mcm dulu2 jugak..ngeh3~

nk show off sket gmbr2 nerd time skola dulu..hahaha~

muka2 busuk bile kna panggil row call.. cube carik mana saya?.mehhh!

5sn11.. girls trbaek~ baju pon ala2 skema gitu..tudung pon slekeh2..kan??.sy dr dulu lg mengekalkan kselekehan itu..hahaha..

parti buih versi mrsm.. we main buih dlm hutan simpan..we basah2 pastu baling2 tepung.. we buat bbq then flirt among each other..kan??.(erin, kau yg paling galak!.gagaga~)at the end of the party we stick to the partner we suppose to get.. n aku pnt menjengket tau wktu ni arep..dem kau sgt tinggi!.hahaha~


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

p/s: nnt kau da kat sana, aku nk raya ngn sapa kat sini?.last year, kau yg temankn aku..n this year camana?.huhu.. n one more thing, dont forget that u owe me a muvi!. sila langsaikan sblm fly ye..lalalalalala~ =)

No comments:

Post a Comment