25.3.11

Forever 21~

blom pape da nak tgelak!..ok, patot la sound familiar!..sengal la awok..ni branding butique rupenya!.ces!.hahaha..tapi tapela sbb nk bagi kat awk kn,so ambek.... ok, back to the main topic.


dear friend
NUR HANNAANI BINTI ZAINAL BAHRIN. im wishing you HAPPY BIRTHDAY!. sweet 21 ye awak.. (dlm ati,perghh!, muda lagi kawan aku sorg ni). anda yang terbaik, anda yang terindah... anda sahabat fillah dunia akhirat..saya kena admit yang itu...awak cukup serba serbi...kita bertemu atas tiket permasalahan yang sama..dek kerana persamaan itu, kita diakrabkan..saya sayang awak bukan sekadar sahabat biasa ya..lebih dari itu...

owh, back to the birthday girl.. U GO GIRL!. we both must go on!. haha... ini mungkin ur birthday celebration terakhir saya dengan awak.. happy sgt2 atleast ade senyuman yang tak lekang2 dari bibir manis awak d hari lahir awak sendiri...ur real 21st and ur 22nd birthday keep reminding me.. u know what was happened la kan on those particular days..haha..keep smiling hannaani.

pahni walaupon da pindah semenyih, org tetap akan sntiasa ziarah awak..jgn risau org akn hafal jalan g umah baru awak yang ade swimming pool (walaupon club yg punye) tu so that saya xkan sesat2 nk g wedding awk ikot plan yg ade kat blkg kad kawen awk tu..wahahaha! (unreasonable reason ye hannaani)

semoga Allah memberi rahmat yang melimpah ruah untuk awak dan keluarga..sampaikan salam saya pada mak ayah awak.. n say thnx to them sebab lahirkan awak jd sahabat saya.. "time kaseh ye makcik n pakcik!. t bile2 dtg r umah saya beli belacan lagi...hik3" for your birthday present, MasyaAllah, besar btol permintaan awak...takde sapa pon yg mampu bagi kecuali satu, Allah yang Esa.. saya cuma mampu beri doa. doa semoga diberikan jodoh terbaik untuk awak..sekian, sahabat!, jum menuju puncak!


p/s: kalau betul saya sahabat awk,hilangkan dendam tu dr hati awak..kalau betul sayang awak pada saya,doakan yang tbaik untuk saya dan doakan jodoh saya.

'ya Allah, kalau betul apa yang hambamu rasa ini adalah anugerah cinta dariMu untuknya, maka kekalkan ia padaku walau sakit aku sanggup..tp jika apa yang hambamu rasa ini ya Allah hanya perasaan yang berlingkar dgn nafsu syaitan dan sifat ingin memiliki yang tamak serta serakah, maka bantulah aku untuk menghapuskannya...sakit yang tak tertanggung ya Allah..Engkau yang maha mengetahui, Engkau yang maha mengasihani..Engkaula Tuhan sekalian alam...'

No comments: