4.5.09

INTERSCHOL DEBATING CHAMPIONSHIP 09

the girls of welfare!..hehe


al-amin team B..sayalah usher dorg yg berdedikasi..hehe


ngn nida tersayang...luv ya.. =)


cenderahati tok adik2..hehehe


nani..sori...i made it happened again!.huk3..(tasik titiwangse..)


moot court yg sesak lg padat..


abeh ghupenya duwet aku doeh...


adik2 tiha tersayang...huu... (merah padam muke tiha dikelilingi mamat2 SAS


tym bincang motion..besungguh2 kan??


strictly no parking okay??


peneman setiaku..hee...


adik2 nana pule... MRSM KKB



welcomer at cac..glamour gak job ni taw!..haha..


nothing much to say....
just look and smile!. =)

3 comments:

  1. no 1-I cant smile!
    no 2-I hate uuuuuuuuuuu!but yet i love u (siket je!jgn nak senyum2!)
    no 3-I want the white toblerone!mne aci bdk2 tu je dpt!
    no4-ttwangse at night!ape ni??????????!

    mcm ni ah kwn!xnk kwn!the hardest part is ttwgse at night!!!

    ReplyDelete
  2. me also cant hold this anymore!!..it remind me lots of things u know!..only after half o the way i realized that...xkan nk u turn kowt??.huk3..hard to swallow babe..huu..

    ReplyDelete
  3. fix one fine date for me and bring me there!x kire.bukan psl our past memoirs tapi memory kite bersme.aint that sweet?haha jiwang mlm2 is indah!

    ReplyDelete